Nekad Trille for Life | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas} [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas då Gaywi inte är chef mer

Vad heter du IRL? tristan

Vad heter du på discord? trille for life#5159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Bahama Mamas med att börja att ha öppet mer och mer fatt jag har sätt att dom är ganska inaktiva och att dom inte jobbar så mycket och det är ganska tråkigt att en som inte är öppet så mycket sen vill jag utveckla jobbet med att anställa rätt folk som är aktiva och jobbar på bra fatt jag vill utveckla att jobbet ska bli roligt igen att jobba där och sen vill jag utveckla med att man ska ta intervjuer varje dag och har öppet fatt när folk ser att jobbet är inaktiva då kommer inte folk men när man har öppet varje dag så kommer folk och det är det jag vill göra så folk kommer och och vill vara på fester som det blir roliga scenarion sen vill jag utveckla det här med att när man jobbar bra och mycket så blir man ksk anställd och utveckla att man ksk har mycket fester sen vill jag utveckla rpn som bartender så dom inte bara tar något ur kylen och ger dom så dom skirver /me tar ut en kall öl ur kylen och häller upp i stort öl glass sen kan man ju rpa mer med /me som bartender fatt det utvecklar sin rpa och då får alla som går på Bahama Mamas en rolig rp sen vill jag vilja att folk ska veta att Bahama Mamas finns nu är det typ bort glömmt nattklubben helt och det vill jag fixa på snabbt så man kan få en bra och rolig rp för båda parterna då jag vill att man ska kunna veta att Bahama Mamas finns igen och inte köper sprit på ett systembolag och kan få en bättre rp på nattklubbar dom inte jobbar så mycket och det är ganska tråkigt att en nattclub som inte är öppet så mycket sen vill jag utveckla jobbet med att anställa rätt folk som är aktiva och jobbar på bra fatt jag vill utveckla att jobbet ska bli roligt igen att jobba där och sen vill jag utveckla med att man ska ta intervjuer varje dag och har öppet fatt när folk ser att jobbet är inaktiva då kommer inte folk men när man har öppet varje dag så kommer folk och det är det jag vill göra så folk kommer och och vill vara på fester som det blir roliga scenarion sen vill jag utveckla det här med att när man jobbar bra och mycket så blir man ksk anställd och utveckla att man ksk har mycket fester sen vill jag utveckla rpn som bartender så dom inte bara tar något ur kylen och ger dom så dom skirver /me tar ut en kall öl ur kylen och häller upp i stort öl glass sen kan man ju rpa mer med /me som bartender fatt det utvecklar sin rpa och då får alla som går på Bahama Mamas en rolig rp sen vill jag vilja att folk ska veta att Bahama Mamas finns nu är det typ bort glömmt helt och det vill jag fixa på snabbt så man kan få en bra och rolig rp för båda parterna då jag vill att man ska kunna veta att Bahama Mamas finns igen och inte köper sprit på ett systembolag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mina erfarenheter inom Bahama Mamas är att jag har varit anställd där sen har jag erfarenheter i nattklubbar då jag jag har varit anställd på Bahama Mamas förut som anställd sen har jag jobbat på Galaxy förut och då försökte jag rpa mycket med /me när jag var bartender på dom jobben så jag har goda erfarenheter inom nattklubbar mina erfarenheter inom /me tar ut en öl ur kylen och stänger kylen /me öppnar ölen och häller i ett öl glass /me tar ut en vodka och häller ut lite i ett fint glass sen har jag goda erfarenheter att sälja saker irl och ig då jag har varit bitr chef på marja förut sen jobbade min bror som bartender och då hjälpte han mig mycket om hur man försäljer saker som folk vill köpa som man kan skriva ut på unive om man har tillåtelse att skirva /annons vi har öppet och 5% rea på allt och då kommer det mer kunder man kan rpa med sen har jag lärt mig att om man ska kunna vara chef/bitr så ska man behandla alla med respekt och inte hetsa som andra gör fatt då blir det ingen rolig rpa om man tappar kunder sen har goda erfarenheter att prata med folk med en bra ton och vet hur man kan starta en konversation som kan leda till en bra sak tex att dom köper mer en vad dom skulle göra när dom kom osv sen har jag goda erfarenheter hur man ska hantera /openpanel eller jobb panelen och att man inte ska ta ut pengar utan staffs tillåtelse och att man ska kolla sp man inte anställer icke medlemar eller folk som ej kan rpa

Hur ofta kommer du vara inne? 13.00-22.30 varje dag ish

kan bli längre på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka