Accepterad Trille for Life | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trille for life#5159

Vem var det som bannade dig? kneno

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni valde att bana mig då jag slår ner en polis på ett trafik stop som man inte ska göra det är ju grovt suntförnuft sen vet jag att ni valde att banna mig då jag gjode grovt fel att ens slå polisen på ett trafik stop

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i sup med keno och fler

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt satt på mig då jag gjorde fel och slår en polis på ett trafik stop som är lite suntförnuft de skulle man ju inte ha gjort irl sen tycker jag det var skit tråkig rp av mig att bara döda han och kasta han i buske det är derför jag tycker den var rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer it ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att rpa med han och inte bara slå ner han då jag tycker nu i efter hand så tycker jag att jag gjorde grovt fel att man ens kan slå en polis bara för att man inte har körkort det skulle man ju inte har gjort irl

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska slå ner en polis på ett trafik stop bara för att man tror man ska åka till fängelset samt så har jag lärt mig att man ska kunna prata med polisen så att båda får en rolig rp och inte bara döda han sen har jag lärt mig med att bara för att en polis stannar en så betyder inte det att man ska dra där i från bara för det ist så kan man bidra med en rolig samt bra rp till hans part

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer ge dig en chans till men jag vill alldrig se något liknande igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka