Nekad Trille for Life | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trille for life#5159

Vem var det som bannade dig? the don

Hur lång tid var din ban? 10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror don valde att banna mig då vi råna en kille i ett hus och nu i efter hand håller jag med om att de är suntförnuft sen tror jag don bannad mig då vi bara tog han saker och drog och nu vet jag att de blir suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. sprang runt på torget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var ej fel då vi råna en kille utan att tänka efter och de är helt fel att man rånar en kille som gör inbrott de är inte så att man skulle ha gjort de irl och de så jag vet att ban var rätt satt på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer it ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte råna han i huset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska råna folk i hus som gör hus rån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? AAAAAAAAAA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka