- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 1
Berätta vad som hände Jag köpte ett hus vid industrin där jag hade stash och så där jag hade alla min droger och prodd matrial sedan tar vi över området och går in hämtar saker och står ungefär 5 meter från dörren då klockan var sent och vi ville bara fixa det sista vi proddar går in lämnar lite och hämtar mer i en liten stund sedan från ingen stans så blir jag bannad
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar absolut ansvar för detta och förstår att det är fel och ska inte göra om det
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att man absolut inte ska ha ett hus vid eller i ett prodd område då det kan se ut som att vi ska gå in där ifall det kom folk men det var bara meningen att det skulle användas som stash och inget annat
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag borde få en ny chans då jag är grön spelare och visste inte att detta inte är tillåtet då jag har sett och hört om folk som har haft exakt lika t.ex en kille som hade huset vid plocket som han hade för att stasha så ingen kunde råna honom
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja