Accepterad Trille for Life | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trille for Life

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102743723/

Ditt Hex-ID: 11000014418d4ab

Vad är din discord tagg? trille for life

Vem var det som bannade dig? lall1sh

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror lall1sh valde att banna mig då jag gjorde en dum sak och valde att lägg mig ner när jag slogs med en så att han inte kunde slå mig så jag kunde slå han sen vet jag att han valde att banna mig för de fatt jag gjorde e passout3 fatt jag skulle inte bli slagen och de blir ju emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i mitt gäng hus sen skulle jag hoppa sup då satt jag med lallish där och vi prata om de som jag hade gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den ban jag fick var rätt satt på mig då det var jag som valde att göra fel och emota och sen så tycker jag att jag förkännar denna ban då jag gjorde fel och man ska lära sig efter sina misstag och det är ett stort fel av mig och lägga mig ner när jag slogs fatt inte ville bli slagen sen kan väll jag säga att irl skulle man inte kunna resa sig upp och bara lägga sig ner så snabbt och upp och slå mot han det är så ochså jag vet att den här bannen var rätt satt av lallish på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer icke ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort är att inte lägga mig ner i en emote eller en annan sak jag kunde ha gjort är att bara springa där ifrån sen kan jag ochså skriver /help ig när en person börjar slå mig utan en giltig annlednig fatt om jag hade gjort något av de så hade jag inte blivit bannad och nu i efter hand så ångar jag mig mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag har lärt mig från den här bannan är att man inte ska emota när man slås fatt den personen inte ska slå en sen har jag lärt mig att man inte ska emota när nån börjar slå mot en fatt de ska missa sen sen har jag lärt mig en sak till är att när nån börjar slå en så kan man ta deras id och göra en anmälan på forumet samt så har jag lärt mig att man inte ska bli så arg så man slår på han fatt han börja samt inte emota de ångar jag mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka