Accepterad MrCookieBooi | Ban Överklagan [xyfw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350068641/

Ditt Hex-ID: steam:1100001173beba1

Vad är din discord tagg? MrCookieBooi

Vem var det som bannade dig? xyfw

Bild på banmeddelande: xyfw ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig utav bland annat page up, för att slippa stå vid bilen under lagning samt använde mig inte utav /me för att rpa mig fram i lagningen. Sedan använde jag mig även utav emote i bil under skottscenario för att undvika att dö, vilket bryter mot Unives regler angående emote abuse. Båda dessa saker är strikt emot Unive regler och är ett rätt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Första var att jag lagade min bil inne i vårat gänghus, då jag även skull byta vapen så använde jag mig utan page up under lagningen för att tjäna ihop tid samt sket i att använde mig utav /me för att rpa mig fram i lagningen. Därefter fortsätter jag även med att emota i min bil vid skottlossning för att undvika att dö, vilket då samma bryter strikt mot Unives regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, dumt gjort av mig då jag vet om att det är ett regelbrott och kommer absolut inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lite tidigare bans som jag lärt mig utav under min tid på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att rpa med lagningen och skitit i att trycka page up samt använt mig utav /me, sen borde jag inte ha legat i bilen under skottlossning då jag själv vet väl om vad för regelbrott det är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte undvika animationen för att laga samt vara nordgrann med /me rp. Har även lärt mig att sluta emota i bilar då det självklart är emot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka