Accepterad trickethugo69 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trickethugo69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? hugoduck55

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. mitt namn är Alex Sjöberg och jag är 25år gammal, På min fritid brukar jag hålla på med motorer och el alltså har jag ett stort intresse för fordon. Min dröm är att kunna arbeta som mekaniker, Polis eller annat yrke i staden. min barndom var väldigt tuff och jobbig. jag växte upp i ett otryggt samhälle därför vill jag jobba med nått som kan göra samhället bättre och roligare. Jag hade det även svårt med skolan och betyg så mina betyg var ej dom bästa, mamma och pappa hade inte så mycket pengar så vi åt inte direkt den godaste maten eller mat utomhus. Men det skulle verkligen inte hindra mig från att bli något stort, men jag lyckades uppnå mina mål tillslut. Just nu är jag sökandes efter ett jobb och har en del funderingar på vad jag vill bli

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till en riktig och verklig rollspels känsla i unive för alla på servern. jag kommer även uppnå en rolig rollspels känsla för alla på servern och skapa minnen som alla kan skratta åt, jag har tidigare spelat på servrar där det bara skjuts och de inte så jag vill ha det jag vill kunna känna att rollspelet är som i riktiga livet och inte bara skjuta skjuta

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar rättvist och låter andra vinna scenario. att man spelar för den andras vinst också, du behöver inte alltid vinna utan låta andra också göra det och spela rättvist och ger alla en chans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom alla grundregler såsom, copbait, metagaming, vdm och rdm samt sunt förnuft. Sunt förnuft är ett ord för alla egentligen men helt enkelt att man skall tänka logisk copbait innebär att du medvetet försöker få uppmärksamhet från polis eller eventuellt blåljus yrke, rdm att du medvetet dödar en individ utan anledning osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet men det var ett tag sedan nu men alltid lika kul att börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer väldigt länge eftersom den värkar väldigt realistik och bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka