Nekad RL_gne | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RL_gne

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelos

Vad är ditt discord namn? milk_cart0n

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tom Welling 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, nyfiken , livsnjutare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: en medelklassig ung som pluggat i skolan och vill använda sin kunskap för att tjäna pengar och leva ett rikt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med att upphålla server reglerna och att hålla koll så alla spelar sin roll samt att allt inom servers som händer utspelas rättvist och roligt for alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska spela ut scenariot som de hade hänt i verkligheten alltså att kanske inte direkt springa från en polis för att hen stoppar mig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldirg sdpelat på en rp server förut

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att inte vara korrupt inom ett yrke och att kriminella karaktärer ska vara diskreta

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ansöker för att kunna köra med vänner och tror de hade blivit jätte kul att prova på fivem på er server och att detta är första gången jag spelar på fivem

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Alla

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka