Inaktuell Trey ten | Polismyndigheten Ansökan [Ferry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2009

Vad heter du på discord? zertixz#5515

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 9 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Hela dagen

Vad heter du? Trey Ten

Hur gammal är du? 22 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma jätte bra jag har kunnat simma från när jag var 6år gammal.

Varför vill du bli polis? Varför jag vill bli polis är att jag gillar att samarbeta med folk och jag gillar att hjälpa folk för att jag har tidigare jobbat hos Securitas och då var jag ordningsvakt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att kunna hjälpa så många man kan.

Vad vet du om yrket i helhet? Vad jag vet är att man hjälper mycket folk och gör så att man är i en trygg samhälle som man trivs mycket i.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag. Jag har mekaniker och jag har jobbat hos Securitas innan och då var jag ordningsvakt. Och jag har tidigare erfaren heter med polisen.

Hur är du som person? Hur jag är som en person är jag snäll omtänksam,hjälpsam och glad. Jag är också positivt hela tiden jag har aldrig några dåliga känslor och i den negativa saken är att jag kan vara ganska sträng ibland och jag kan vara ganska arg över stora förändringar men när det är små förändringar så är det inget.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det e allt

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka