Nekad Trey ten | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Aliジ#5515

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Hej! Nu ska jag berätta mer om min karaktär Trey Ten. Trey Ten är 22år gammal. Trey Ten har haft en jätte bra barndom. Trey Ten bodde med sina båda föräldrar tills han var 17 år gammal sen så dog Trey Ten föreldrar när de körde bil. Trey Ten gillar att kolla på bilar eller köra runt bilar med hans kompisar runt stan. Trey Ten är väldigt social och han är väldigt hjälpsam och snäll människa. Trey Ten har aldrig några dåliga eller elaka känslor. Trey Ten gillar att hjälpa folk och han skulle gärna vilja jobba som polis när han blir medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför Trey Ten ska bli medborgare är att han kan börja jobba och tjänna ganska mycket pengar så att han kan köpa ett hus och en bli som är ganska dyr. Han är sugen på en Mercedes Benz C63.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill ta rpandet seriöst och inte lalla runder jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp om dom behöver åka någon stans eller om dom behöver hjälp att hitta en plats Och jag kommer inte va en Persson som hoppar support och skriker på Staffsen och spelarn för jag förlora en pistol eller blir tagen av polisen. Jag kommer bidra me bra rp då jag har rpar 500 timmar på 2,5 månad och jag tar det väldigt seriöst och inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag blir tagen av polisen under ett rån ska jag inte sitta och skrika på han när jag sitter i handsfängsel och låta han föra mig till Häcktet och låta han ta ett förhör med mig

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en kille på youtube och han gjorde så att jag började spela Unive.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars blir du automatiskt nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka