Accepterad Trey ten | Medlem ansökning【Karimoooooo】

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hashimiansson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Aliジ#5515

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Hej!
Jag heter Trey Ten och jag är 22år gammal. Jag gillar att spela fotboll,åkta till bilträffar i elmia och jag gillar att spela data spel i min fritid. Jag har haft en skit bra barndom och när jag va 18år gammal så dog min föräldrar i en bil olycka. Efter det har jag varit ledsen och gråtit mycket men nu har jag gått över det och nu fokuserar jag att bli medborgare och att ha en bra framtid. Jag har aldrig några dåliga känslor t.ex elaka eller arga känslor hela tiden. Jag är väldigt social och jag är väldigt hjälpsam för jag tror alltid att om du e snäll så kommer andra folk vara snäll tillbaka. Min dröm är att bli medborgare och att jag kan få jobb och skaffa mig lite pengar så att jag kan ha råd med ett hus och en jätte fin bil. Nu var det allt som jag har berättat om mig.
Mvh Trey Ten:)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem på unive är att jag kan utöka min rp nivå och att jag kan skaffa mig ett jobb och lite pengar. För jag gillar inte när folk skrattar att jag är inte medlem och att jag e fattig. Men som sagt jag gillar att hjälpa folk och därför har jag valt att jobba som polis eller hos mekonomen för jag är väldigt hjälpsam och jag har mycket tålamod.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill ta rpandet seriöst och inte lalla runder jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp om dom behöver åka någon stans eller om dom behöver hjälp att hitta en plats Och jag kommer inte va en Persson som hoppar support och skriker på Staffsen och spelarn för jag förlora en pistol eller blir tagen av polisen. Jag kommer bidra me bra rp då jag har rpar 500 timmar på 2,5 månad och jag tar det väldigt seriöst och inte lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag blir tagen av polisen under ett rån ska jag inte sitta och skrika på han när jag sitter i handsfängsel och låta han föra mig till Häcktet och låta han ta ett förhör med mig

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en kille på youtube och han gjorde så att jag började spela Unive.

Tillbaka