Nekad TrexZyy | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497954436/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba74484

Vad är din discord tagg? tr3xzyy#9320

Vem var det som bannade dig? 0alvin0

Bild på banmeddelande: unnamed.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag satt undeffad när jag låg död och sen kom det folk och hämtade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till Humane labs för får en prio att det skottlossning där sen hoppar jag ut från min bil sen precis när alla drar därifrån så skjuter de mig precis innan de drar och så blir jag nerskjuten och sen drar de direkt efteråt. då skickar jag tre prios typ precis innan jag blir medvetslös och efter jag skickat de priosen så sätter jag mig undeffad och spelar clash royale med mina vänner i vc:n för att fördröja tiden tills nån kommer och plockar upp min medvetslösa kropp. därefter blir jag tillkallad till sup och sedan bannad för metagaming för jag satt undeffad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså både och jag fattar ju liksom anledningen till bannen och ja det var onödigt att sitta undeffad men samtidigt så har jag verkligen inte metat med tanke på att jag skickade prio innan jag dog och han som hämtade mig satt deffad hela tiden. Jag satt bara och spelade clash med mina vänner för att fördröja tiden. Dessutom finns det noll bevis på att jag har metat till och med alvin sa det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare och jag har lärt mig reglerna mycket bättre utifrån bannsen jag fått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde suttit deffad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är noll tolerans mot att sitta undeffad när man är död ingame. Eller egentligen ska man ju sitta deffad under hela tiden man är inne och rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka