Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-30 013243.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att ja satt undeffad i discord o lyssna på mina polare, han skrev att jag pratade i discord men det ända jag tror jag sa i discord var "ska vi till oljeriggen" jag kommer inte ihåg riktigt för jag tänkte inte efter, men nu när vi alla blev påkomna så förstår jag varför vi fick ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle storma oljeriggen, vi simmade dit och jag får se i prion när jag e halv vägs dit att alla ska åka därifrån. så ja frågar då i discord om vi ska dit, och det är det som gjorde mig bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var vi alla som gjorde fel, det var dumt av oss o jag har lärt mig att alltid sitta deffad i vc medans jag rpar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått några tidigare bans, av dom har jag lärt mig att vara mer nogrann i min rp och skapa roligare scenarios med alla spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta deffad och bara utföra scenariot snyggt och utan regelbrott. riktigt onödigt att sitta undeffad när man är mitt uppe i ett pågående scenario.w

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes! ska sitta deffad i discord under tiden jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka