Nekad Trattskaften | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? trattskaften

Vem var det som bannade dig? 9jonte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev till honom på discord och ifrågasatte vad han höll på med när han valde att banna mig för en väldigt bs anledning i 5 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var i augusti förra året så minns inte riktigt helt. Men det var typ att jag hittade en bil och sedan blev jag jagad av ägaren till den bilen och han ville ha tillbaka den och då började den personen vdma mig och då gick jag ut ur bilen och slog han mer basebollträ sen blev jag skjuten och dödad. Och då fick jag en 5 dagars ban men det hör inte ihop med detta utan denna bannen är för jag skrev till honom efter och jag kan erkänna att det var lite olämpliga saker jag skrev "inte grova" men tex att han var störd och retarderad. Och sedan några andra saker som råkade komma ur mig som jag självklart ångrar för det var lite opassande men där och då blev jag irriterad över min ban för jag ansåg den felaktig och väldigt partisk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättslig ban då jag bröt mot regeln staff disresspect. Så absolut inte felaktig men med tanke på att bannen är rätt gammal så hoppas jag ni kan förstå att det kommer inte hända igen förhoppningsvis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Massa skit för länge sen kommer knappt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Använt bättre ord som inte var kränkande när jag skrev till honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka