Nekad TrattShot | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrattShot

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968382543/

Ditt Hex-ID: 11000013c16a44f

Vad är din discord tagg? trattkatt1

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: bild_2025-11-21_164451392.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag shoot on sighta då jag antog att de var ett gäng vi hade krig mot då de hade samma bil och eftersom jag inte kunde höra dem så visste jag ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i Grovestreet, också ser vi plötsligt en bil som vi antar tillhör Solano då de har en sådan gängbil. Vi åker fram men står inte tillräckligt långt fram för att höra dem. Sedan kör vi fram och då hör vi bara "Kör iväg" "Kör iväg". Då så hoppar jag ut och riktar och så kör de framåt lite och då skjuter jag då jag antar att det är solano, vilka vi har krig mot. Vi kidnappar även en, men så får vi reda på att de är poliser och släpper honom direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ej felaktig utan det var jag som gjorde fel och jag ångrar det jätte mycket då jag älskar att rpa på unive servern. Jag har verkligen fattat det fel jag gjort och ångrar det jätte mycket. Vill verkligen komma tillbaka till att rpa så att jag kan tillföra rolig rpa till servern då jag saknar att rpa på unive servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit anticheat bannad tidigare, och lall bannad. Dessa lall bans har jag lärt mig jätte mycket ifrån och har knappast lallat alls sedan jag fick dem då jag förstog att det är en väldigt bra och seriös rp server, där många lägger mycket tid inklusive mig själv, och vill verkligen inte bli bannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat mer socialt, alltså kört fram till dem snackat lite med dem, försöka få fram om det är solana eller helt vanliga medborgare och jag skulle definitivt inte hoppat ut på dem då de är ett regelbrott och detta ångrar jag starkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att unive servern är en seriös rp server där man ska rpa socialt och att skjuta ska man bara göra i sista vägen ut, om det inte finns nåt annat sätt att lösa scenariot på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka