- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz
Ditt discordnamn: trappy2001
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa bra som staff på grund av min effektiva arbetsmoral, styrka att hjälpa andra, Sen så är jag omtänksam, empatisk och har bra tålmod, Jag är lättlärd och nyfiken, snabbtänkt och har en förmåga att snabbt ta till mig ny information hela tiden, Dessutom är jag snabb på att lära mig och anpassa mig till nya situationer, Sen är jag riktigt sträng när det kommer till krita, fel är ett fel o så ska det vara, Lalla rp är inget jag vill tollerera och det är nåt jag vill ta bort så mycket jag kan på Unive Roleplay, Så därför tycker jag att jag är en effektiv & bra medarbetare i staff-teamet på Unive Roleplay
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad som inte fungerar skulle jag säga är fel ordval, dock så finns det saker som kan förbättras, Som staff aktiviteten, rollspelandet allmänt, och det som är viktigast det sunda förnuftet hos spelarna och ickemedlems rollspelet när icke medlemarna väljer att gå helt loco, detta är nåt jag vet att vi kan förbättra vi kan alltid hjälpa dessa spelare och få dom och tillomed stanna hos oss på Unive med en topp rollspelsnivå,
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo, man kan te.x sätta sig o prata ihop hur ska vi lösa detta, vad kan vi göra som staffs för att förbättra dessa situationer, det kan vara allt från att specca oftare, hjälpa de nya spelarna, vara mer sträng mot dom som gör saker på ett mindre bra sätt, snacka med folk och höra doms sida av varför dom gjorde just "det felet" dom gjorde
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? 1: rättvisa: Fatta beslut baserat på servens regler, inte mina personliga åsikter. Alla spelare bör behandlas lika och rättvist hos oss på unive rollspel.
2: Respekt och kommunikation: Alltid använda kommunikation prata alltid om sakerna som skett sen ta dina beslut ha alltid en bra bemötande ton mot våra spelare och alltid lyssna på BÅDAS parter
3: Ansvar och pålitlighet: Ta dina uppgifter och ansvarsområden på allvar. Se till att alltid bete dig o alldrig ta till aggressiv/a ord/ton, Det är det viktigaste vi staffs kan göra för att få våra spelare och känna sig trygga inom våran staffmiljö.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? rollspel kommer jag knappast göra då jag ansöker in till staff för att hjälpa inte för att rollspela o ta till egen vinning kanske sker rp lite då & då, men kommer prioritera staff arbete, privat liv ja, det är ju skola/gymnasie så det kommer ju vara en del tid över på helger/fritid, kommer se till att jag får in minst 3 timmar om dagen staff arbete BARA
Hur länge har du spelat på Unive? 25 juni 2024, har kört innan ochså
Har du tidigare erfarenheter som staff? jo, jag har varit staff på allt från 15+ servrar till ortenwave sen var jag helper på unive förr
Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell
Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Donation, Servervakt
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
Ditt discordnamn: trappy2001
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa bra som staff på grund av min effektiva arbetsmoral, styrka att hjälpa andra, Sen så är jag omtänksam, empatisk och har bra tålmod, Jag är lättlärd och nyfiken, snabbtänkt och har en förmåga att snabbt ta till mig ny information hela tiden, Dessutom är jag snabb på att lära mig och anpassa mig till nya situationer, Sen är jag riktigt sträng när det kommer till krita, fel är ett fel o så ska det vara, Lalla rp är inget jag vill tollerera och det är nåt jag vill ta bort så mycket jag kan på Unive Roleplay, Så därför tycker jag att jag är en effektiv & bra medarbetare i staff-teamet på Unive Roleplay
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad som inte fungerar skulle jag säga är fel ordval, dock så finns det saker som kan förbättras, Som staff aktiviteten, rollspelandet allmänt, och det som är viktigast det sunda förnuftet hos spelarna och ickemedlems rollspelet när icke medlemarna väljer att gå helt loco, detta är nåt jag vet att vi kan förbättra vi kan alltid hjälpa dessa spelare och få dom och tillomed stanna hos oss på Unive med en topp rollspelsnivå,
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo, man kan te.x sätta sig o prata ihop hur ska vi lösa detta, vad kan vi göra som staffs för att förbättra dessa situationer, det kan vara allt från att specca oftare, hjälpa de nya spelarna, vara mer sträng mot dom som gör saker på ett mindre bra sätt, snacka med folk och höra doms sida av varför dom gjorde just "det felet" dom gjorde
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? 1: rättvisa: Fatta beslut baserat på servens regler, inte mina personliga åsikter. Alla spelare bör behandlas lika och rättvist hos oss på unive rollspel.
2: Respekt och kommunikation: Alltid använda kommunikation prata alltid om sakerna som skett sen ta dina beslut ha alltid en bra bemötande ton mot våra spelare och alltid lyssna på BÅDAS parter
3: Ansvar och pålitlighet: Ta dina uppgifter och ansvarsområden på allvar. Se till att alltid bete dig o alldrig ta till aggressiv/a ord/ton, Det är det viktigaste vi staffs kan göra för att få våra spelare och känna sig trygga inom våran staffmiljö.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? rollspel kommer jag knappast göra då jag ansöker in till staff för att hjälpa inte för att rollspela o ta till egen vinning kanske sker rp lite då & då, men kommer prioritera staff arbete, privat liv ja, det är ju skola/gymnasie så det kommer ju vara en del tid över på helger/fritid, kommer se till att jag får in minst 3 timmar om dagen staff arbete BARA
Hur länge har du spelat på Unive? 25 juni 2024, har kört innan ochså
Har du tidigare erfarenheter som staff? jo, jag har varit staff på allt från 15+ servrar till ortenwave sen var jag helper på unive förr
Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell
Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Donation, Servervakt
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
Senast ändrad: