Nekad Trapper | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Colsti v.2

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Trapper #0564

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Karlsson och är 25 år gammal. Han bor i en ort utanför stockholm och han växte upp med sina föräldrarna och sina syskon i kriminalitet. Men Oscar var annorlunda. Han ville inte vara en del av det kriminella. Utan han ville vara dem som alla hatade mest. Han ville bli polis. Han höll detta hemligt eftersom han ville inte att han skulle bli misshandlad av sina föräldrar och bli kallad för en misslyckande. Oscar strävar väldigt mycket efter att försöka bli polis. Han är väldigt iskall som person och gillar inte att visa känslor. Han gillar att spela golf med sina kompisar och önskar att han vill ha en egen familj som är mer "normal" Detta är Oscar Karlsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en aktiv och bra rp och inte något lalligt. Jag är en seriös rpare som kommer bidra med rolig och unik rp som är på hög kvalite. Detta kommer leda till att servern kommer bli bättre med hjälp av min rp. Kommer vara aktiv och rpa bra!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det är rån så ska båda kriminella personer och polisen ha en lik chans för båda partrarna. Detta gör så att båda partrarna kan ha ett bra scenario där BÅDA har roligt och inte bara en partner har kul utan BÅDA ska ha kul och att det ska vara jämnt!

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig

Tillbaka