Nekad Brandon8 | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brandon8

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Brian

Vad är ditt discord namn? dubrandonbrandon

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Alex Nillson. Han är en helt vanlig och rolig grabb. När han var liten så var han aktiv den mest populära och mest kända i han område och skola. Alla ville bli som honom. Han hade ganska så störig uppväxt. Han föräldrar skilde sig när han var 10 och han hatade att leva hos sina föräldrar för att han ville göra är bara och vara ute och leva livet. När han gick i högstadiet mötte han på en grabb som hette Duke. De var bästa vänner. Duke berättade till han att han kände några vänner som skulle göra dem rika. Alex ville såklart ha pengar för han hade inte den bästa inkomsten i sitt liv. Duke sa till han att han hade några vänner som solde droger och man kända mycket på detta. Alex och Duke valde att gå den kriminella vägen. De fortsatte så här i 2 år till men sen hade Brandon fått nog och ville gå den rätta vägen istället. Han flyttade till Unive stad och sket i alla andra i den gamla staden och startade ett nytt liv. Han träffade en tjej som sen blev hans fru och 1 år Sneare skaffade de 1 barn. Han fick intressen av att jobb som Mekaniker, Polis och bilförsäljare. Men han tyckte att polis linjen var bättre. Duke flyttade till stranden också vilket gjorde Brandon chockad och lite rädd. Duke förklarade att de dem gjorde var dumt och han faktiskt också ska jobba som polis. Nu går båda på Polishögskolan för att ta utbildning..

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, konstig, unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag skulle vilja utveckla min rp på högre nivå då jag kan jobba, kanske bli kriminell och experimentera rpn där med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och bra scenarios. Kanske att jobba på olika jobb eller rpa på något annat sätt som kriminell. Jag kommer att kunna ha en hög och bra RP nivå och jag kommer att kunna göra så att folk blir trygga när dem spelar med mig så dem vet att jag tar detta på Alvar. Och vill också kunna utveckla mer på min rp när jag gör detta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte vinna alltid utan också kunna den andra också få chansen att vinna. Vi säger nu att jag är med i ett scenario då får inte jag bara få all makt utan också att den andra personen får en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ibland, Power gaming, att jag inte har rpat på skador. Jag har också kanske råkat failrpa några gånger.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Random DeathMatch Dödar någon utan anledning , Suntförnuft= Man ska va så verklig som möjligt , Combatlogging= Du länar för att undvika en sak

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka