Accepterad Trap$ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trap$

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198348640932/

Ditt Hex-ID: 1100001172622a4

Vad är din discord tagg? 1SB1TEN#1904

Vem var det som bannade dig? Bjorklund

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom att det såg väldigt äkta ut och att de ville få bort mig från unive (INTE STAFFEN UTAN PERSONEN ICA MAXI OCH VISSO) Men jag tycekr att det var felaktigt eftersom att han har antigen fotoshopatt en bild eller så har han gjort /avatar @1sb1ten och sen har han bytt namn och skrivit till visso det för jag skulle alldrig ddosa någon jag vet inte ens hur man gör och vill ej veta det händer för tycker ej man ska göra det 2023 bara tråkigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade lite så fick jag plötsligt ban från unive undrade va det var läser bannen står att jag har ddosat och sånt men då ser man på bilderna att det är photoshoppade bifogade en bild på den övere raden men jag tycker att det är felaktigt för de har antigen photoshoppat eller gjort /av 1sb1ten och sedan kopierat och bytt namn och skickat sedan har de skrivit det till björklund!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för jag ej har gjort det för jag vene hur man gör de har photshoppade bilder kan skicka en bild på bilerna senare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 kanske o de va för lall och en för streamsnipe fast det var ej det de va en som kom till mitt gänghuso ch tredje sv ban för lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ej vara vän med folk som ärså

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut men de var ett år sen jag fick den typ

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka