Accepterad Tröcca dero | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tröcca dero

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363371324/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Nordlund

Vad är ditt discord namn? Pärklet#3310

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Peter Nordlund, Dem kallar mig Tröcca, för jag dricker så mycket trocadero. Jag är född 1994-05-05. Jag försöker vara trevlig och go, vill inte skapa onödiga situationer. Min uppväxt har inte varit det lättaste eftersom min familj har levt på lån, jag fick knappt duscha och käka mat. Har ingen barndomskompis för ingen ville va med mig, jag var en tönt. Jag har alltid velat bli en mekaniker men har aldrig haft pengarna att kunna lära mig. Jag blev så förbannad och ledsen när dem sa att jag inte fick jobbet och att jag var skit dålig så jag ville gå till den mörka sidan, men visste inte hur. Jag började må dåligt först när dem sa det, jag var nära på att hoppa ner från ett hus men några personer hjälpte mig. Dem sa att jag kan fixa lätta pengar på en farm högt upp i norr. Då fick jag hopp i livet, jag vill visa att mitt namn kan bli stort. Jag vill inte längre vara den mobbade nörden. Jag vill bli något större. Just nu är jag en springpojke för ett gäng. Jag lever i ilska men jag tar alla situationer lugnt och sansat. Jag gör inga onödiga bråk och konflikter.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är verkligen "besatt" av detta med RP. Jag tar detta väldigt serös. På andra servrar är det inte lätt att vara serös för alla andra är inte det men på denna server är folk det och jag har verkligen fastnat för denna stad. Vill fortsätta spela på denna server. Och ett plus på kanten kommer förhoppningsvis min karaktär bli kriminell som ni kan läsa om min karaktär, Om jag blir whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat lite mer än en vecka nu och folk börjar veta vem jag är. Alla är schyssta i denna stad. Folket i denna stad försöker verkligen att RPa och det gör inte folk i andra städer. Det är därför jag vill bli WL i denna stad.

Hur hittade du Multistaden? Jag spelade på en server sedan tipsade mina kompisar om staden och jag ba förstod då att det är i den staden jag vill spela i.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få vänner att spela med, utveckla mitt RPande. Vill att folk ska veta att det bvlir roligt när Peter kommer, AKA Tröcca. Jag vill göra det roligt för alla inne på servern att RPa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka