Accepterad Tröcca dero | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tröcca dero

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? perklet.

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tröcca dero 1994-05-05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, rolig, ball

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag försöker vara trevlig och go, vill inte skapa onödiga situationer. Min uppväxt har inte varit det lättaste eftersom min familj har levt på lån, jag fick knappt duscha och käka mat. Har ingen barndomskompis för ingen ville va med mig, jag var en tönt. Jag har alltid velat bli en mekaniker men har aldrig haft pengarna att kunna lära mig. Jag blev så förbannad och ledsen när dem sa att jag inte fick jobbet och att jag var skit dålig så jag ville gå till den mörka sidan, men visste inte hur. Jag började må dåligt först när dem sa det, jag var nära på att hoppa ner från ett hus men några personer hjälpte mig. Dem sa att jag kan fixa lätta pengar på en farm högt upp i norr. Då fick jag hopp i livet, jag vill visa att mitt namn kan bli stort. Jag vill inte längre vara den mobbade nörden. Jag vill bli något större. Just nu är jag en springpojke för ett gäng. Jag lever i ilska men jag tar alla situationer lugnt och sansat. Jag gör inga onödiga bråk och konflikter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriösa och roliga scenarion med bra RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ta förluster som till exempel att bli rånad eller stannad av polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? japp suntförnuft för nått år sedan, skjöt utan anledning, lärde mig att inte göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? varje gång jag har hamnat i en RP period har jag alltid valt denna server.

Jag hittar inte dig i discorden, är du med i den? Här kommer en länk: https://discord.gg/unive

Gå med i discorden inom 24 h innan din ansökan automatiskt blir nekad. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka