Nekad Hss0 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hss0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? kingen032

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rico Alvarez 1994-05-27-3069

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, lugn, respekterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Rico Alvarez, född 1994-05-27. Jag har inte haft den mest “perfekta” uppväxten direkt. Jag växte upp runt mycket problem och folk som alltid letade efter genvägar i livet. Pengar var alltid ett problem hemma och man lärde sig tidigt att om man vill ha något så får man fixa det själv. Jag var aldrig någon plugghäst, jag var mer en person som lärde mig av verkligheten. Jag gjorde en del dumma val när jag var yngre, hamnade med fel folk och tänkte inte alltid på konsekvenserna. Det var mycket smågrejer i början men det blev snabbt en vana att leva på fel sätt. Med tiden började jag fatta att det där livet inte leder någonstans. Det blir bara stress, fiender och problem som följer efter en. Jag har sett folk runt mig försvinna, bli låsta eller helt tappa sig själva. Jag ville inte sluta på samma sätt. Så jag tog beslutet att lämna allt och börja om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktig RP där jag bygger min karaktär realistiskt och inte bara jagar action eller pengar. Jag gillar att skapa RP för andra genom samarbeten, konflikter och relationer i staden. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare och försöker alltid göra situationer som leder till mer RP och utveckling.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska tänka “jag måste vinna”, utan man spelar för att scenariot ska bli bra RP för båda.

Alltså att man kan acceptera att förlora en situation om det gör RP:t roligare och mer realistiskt. Till exempel om någon rånar mig så behöver jag inte försöka trolla mig ur det eller göra allt för att vinna, utan jag spelar med och låter det hända om det känns rimligt.

Man ska tänka mer på storyn och upplevelsen än att bara vinna själv. Det gör att RP blir bättre och roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej Inget

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är inte okej (random döda folk utan anledning) VDM är inte okej (köra över folk med bil utan RP anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta! + AI skrivet material

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka