Nekad toxxic | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toxxic

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
4
Användarnamn: toxxic

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? toxxic#1982

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? jag kommer att kolla whitelist ansökningar väldigt väldigt ofta. Som sagt så är jag oerhört aktiv i forumet och kan därefter kolla efter skriftliga ansökningar till whitelist. jag kommer kolla jätte mycket whitelists. jag kommer ta både munliga och skriftliga kommer kolla flera per dag.

Hur aktiv är du i discorden? jag är väldigt aktiv och kommer kolla mina dms väldigt ofta. kollar även i skolan väldigt mycket och har 2 skärmar så att när jag spelar kan jag se om nån pingar mig. är också väldigt snabb att svara i pm.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig eftersom att jag anser det behövs fler WL ansvariga. jag vill kunna hjälpa folk att få ett WL jobb och kanske ha roligare på servern med att vara t,ex Polis och även kunna underlätta för andra staffs som har WL ansvarig så att de kan göra sitt staff arbete. jag vill hjälpa folket till 100% jag kommer alltid försöka hjälpa servern och göra det bästa jag kan för att få in spelare som kan lära sig att rpa.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag vill få ännu bättre rp på servern och att fler får en snabb whitelist så dom kan börja spela och rpa på servern. sedan så vill jag hjälpa denna fantastiska servern att växa genom att ge fler en chans att bli whitelistad och joina servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej absolut inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka