Accepterad toxxic | Ansök till whitelist ansvarig [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

toxxic

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
4
Användarnamn: toxxic

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? toxxic#1982

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? jag kommer att kolla whitelist ansökningar väldigt väldigt ofta. Som sagt så är jag oerhört aktiv i forumet och kan därefter kolla efter skriftliga ansökningar till whitelist. jag kommer kolla jätte mycket whitelists. jag kommer ta både munliga och skriftliga kommer kolla flera per dag.

Hur aktiv är du i discorden? ungefär var 10e minut går jag in och kollar på dcn om någon har skrivit eller så kollar jag direkt när någon skriver dm och att jag är aktiv i dom flesta kanalerna i dc servern

Varför vill du bli whitelist ansvarig? jag vill bli wl ansvarig för att jag vill hjälpa dom nya på server att får en chans att wl så de kan få ett jobb så att de kan börja rpa på ett roligt sätt och att börja tjäna pengar jag tycker också om att läsa andras ansökningar och att prata med andra och att jag är väldigt trevlig mot alla i staden jag vill också bli det för att kunna bidra till stadens höstutveckling genom att hjälpa nya i staden

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig eftersom att jag anser det behövs fler WL ansvariga. jag vill kunna hjälpa folk att få ett WL jobb och kanske ha roligare på servern med att vara t,ex Polis och även kunna underlätta för andra staffs som har WL ansvarig så att de kan göra sitt staff arbete. jag vill hjälpa folket till 100% jag kommer alltid försöka hjälpa servern och göra det bästa jag kan för att få in spelare som kan lära sig att rpa. Jag vill att så många som möjligt ska få en chans att bli whitelistad, för jag vet själv hur kul det är när man är det och kan välja fler jobb. För att jag är väldigt aktiv i både discord och i forumet, samt att jag kommer att kolla skriftliga ansökningar i skolan så ofta som möjligt. Sen så kommer jag att ta så många muntliga som möjligt, samt att ifall någon kanske har skrivit ganska lite på sin skriftliga så kommer jag skriva utveckla eller om dom struntar i det nekad pga av att du inte utvecklar dina svar. En sist så är jag en person som gillar att hjälpa personer med saker samt så är jag väldigt pratglad som gillar att träffa nya personer. T,ex när min kompis var ny i staden så introducerade jag honom till nya människor och gav honom lite pengar till en bil så att han kunde börja rpa på ritigt. Sen också för att varit WL-A innan så jag vet hur allt fungerar osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej absolut inte!

Tillbaka