Nekad Tottebananen | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tottebananen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 0liver

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgan Ingvarsson och han är född 1942-06-02. Jörgan är en gubbe som alltid är på glatt humör men han är ofta full eller hög. Jörgans pappa var en soldat och det ville Jörgan också bli sa han när han var liten. Jörgans mamma jobbade som ägare över ett företag. Jörgans mamma och Jörgan bodde själva under 1 års tid 1963-1964. En dag så knackade någon på deras dörr kl 14:30 på en lördag. Det var några soldater som berättade att Jörgans pappa hade blivit skjuten i krig när han försökte hjälpa sin kompis som blivit skjuten i benet. Jörgan började må väldigt dåligt och han gick aldrig i skolan och började hänga med fel människor på fritiden. Jörgan började ta knark och dricka mycket vilket som lede till att hans liv blev förstört. Jörgan började med kriminella saker så socialen tog honom när han var 14. När Jörgan skulle välja gymnasium så valde han ekonomi men kom inte in för han hade inga betyg och då gick han inte till skolan då heller. När han gick ur gymnasiet så fick han ingen jobb. Han började söka in till jobb men han blev nekad varenda gång och tillslut gav han upp och ville starta ett bolag. Men när han väl kom igång så dog hans mamma 2002. Jörgan orkade inte med att göra något med jobbet vilket som ledde till att hans bolag gick under. Jörgan började hänga med vänner som gav honom lite pengar när han verkligen behövde. Jörgan fick jobbet som VD på ett bil bolag. Han tjänade bra med pengar men sen slutade han jobba. Jörgan hänger just nu bara med sina vänner och lever livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och få med tio nya spelare till servern. Jag kan bidra med att personer är på glatt humör och hjälpa personer som är nya till staden. Jag kommer följa reglerna till 100%. Jag säger till en staff i fall jag ser någon bryta mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska kännas bra från båda håll i ett scenario och att man inte ska bli arg eller ledsen i fall man förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Powergaming är att man kör för sina fördelar och inte för andras. Metagaming är när man pratar med någon i ett privatsamtal

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i många andra servrar, både svenska och amerikanska RP servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att få folk på glatt humor och att få dem tycka det är kul att spela

Nekad.
Anledning:
Utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? och utveckla lite er det du skrev om "powergaming".

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka