Nekad Tottebananen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tottebananen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? 0liver

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgan Ingvarsson och han är född 1942-06-02. Jörgan är en gubbe som alltid är på glatt humör men han är ofta full eller hög. Jörgans pappa var en soldat och det ville Jörgan också bli sa han när han var liten. Jörgans mamma jobbade som ägare över ett företag. Jörgans mamma och Jörgan bodde själva under 1 års tid 1963-1964. En dag så knackade någon på deras dörr kl 14:30 på en lördag. Det var några soldater som berättade att Jörgans pappa hade blivit skjuten i krig när han försökte hjälpa sin kompis som blivit skjuten i benet. Jörgan började må väldigt dåligt och han gick aldrig i skolan och började hänga med fel människor på fritiden. Jörgan började ta knark och dricka mycket vilket som lede till att hans liv blev förstört. Jörgan började med kriminella saker så socialen tog honom när han var 14. När Jörgan skulle välja gymnasium så valde han ekonomi men kom inte in för han hade inga betyg och då gick han inte till skolan då heller. När han gick ur gymnasiet så fick han inget jobb. Han började söka in till jobb men han blev nekad varenda gång och tillslut gav han upp och ville starta ett bolag. Men när han väl kom igång så dog hans mamma 2002. Jörgan orkade inte med att göra något med jobbet vilket som ledde till att hans bolag gick under. Jörgan började hänga med vänner som gav honom lite pengar när han verkligen behövde. Jörgan fick jobbet som VD på ett bil bolag. Han tjänade bra med pengar men sen slutade han jobba. Jörgan hänger just nu bara med sina vänner och lever livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP. JAg kommer vara en aktiv spelare som följer regler till hundra procent, jag lovar att säga till en staff i fall jag ser någon bryta mot reglerna. Jag ska välkomna nya spelare så dem känner sig hemma i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska bli frustrerad eller gnällig i fall jag förlorar i ett scenario. Man ska se till så det känns bra för båda spelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Powergaming är att man kör för sina fördelar och inte för andras. Metagaming är när man pratar med någon i ett privatsamtal som t.ex discord och pratar om vad som har hänt in game och inte Rp'ar fram till det. RDM står för Random Death Match och är när man dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på vissa andra servrar och gjort olika scenarion som till exempel kidnappningar och rån. Jag har spelat på både svenska och andra Amerikanska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra RP snack och är bra på att RP'a och kan få drygt 20 nya spelare till eran server.

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka