Nekad Tosse | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2006

Vad heter du på discord? Tosse

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela emellan 16:00-21:00 vanlig skoldag, helg 10:00-00:00, lov 10:00-00:00 med små korta pauser.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat ungefär 4-6 månader men vet inte riktigt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka bidra med en hög och härlig rp server, och hjälpa till att hålla servern i ordning. Även få bort så många lallare som möjligt. Det är ofta jag ser folk lalla runt och köra in i folk i olika scenarion och då kan det vara bra att kunna sparka/sv banna dom så fort som möjligt, och ofta finns det inte servervakter eller staffs tillgängliga. Jag möter ofta personer som pratar väldigt ooc och då kan de va bra att sparka/sv banna dem så de lär sig att detta är en väldigt hög rp server.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt därför att jag vill kunna underlätta för er staffs och servervakter, även få bort så många som möjligt av t.ex lallare, människor som pratar ooc osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tycker själv att jag bidrar med bra och seriös rp nivå och är väldigt aktiv och med i många scenarion, i några av scenarionen ser jag att de flesta rpar på mycket dålig nivå, t.ex springer och slår folk på piren och är ute efter fight och det tycker jag är fel. Jag känner även att många kommer in och lallar på servern och då förstörs min och andras rp nivå och de ska jag försöka se till att ej hända.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag är mycket aktiv och jag gillar att hjälpa folk jag vill även ha en stabil och seriös rp server. jag behandlar alla rättvist oavsett roll. jag kan mycket av reglerna och tycker att jag har en god och tillräcklig rp nivå. jag är även lättlärd och tar in information lätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt därför att jag vill kunna hjälpa er staffs som sagt, och tycker Unive har den bästa rp nivån inom rp. Jag vill stoppa alla som bryter mot reglerna och försöka hjälpa alla. Jag ska rpa på en hög och seriös nivå men stöter jag på problem t.ex lallare så ska jag försöka hjälpa dem.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte jätte bra koll men kan några vanliga. jag är somsagt väldigt lättlärd. /kick (sparkar personen från servern) /svban (bannar personen i 60 min) /revive (ger liv i en person som ex dött av bugg).

Är du whitelistad på serven? Ja och har varit ett tag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja första gången jag kom in på servern visste jag inte hur seriös den var och blev därför bannad för lall, detta är något som jag värkligen jag inte har gjort senn dess

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka