Nekad Tosse | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2006

Vad heter du på discord? Tosse#8120

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela emellan 16:00-21:00 vanlig skoldag, helg 10:00-00:00, lov 10:00-00:00 med små korta pauser.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat ungefär 4-6 månader men vet inte riktigt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka bidra med en hög och härlig rp server, och hjälpa till att hålla servern i ordning. Även få bort så många lallare som möjligt. Det är ofta jag ser folk lalla runt och köra in i folk i olika scenarion och då kan det vara bra att kunna sparka/sv banna dom så fort som möjligt, och ofta finns det inte servervakter eller staffs tillgängliga. Jag möter ofta personer som pratar väldigt ooc och då kan de va bra att sparka/sv banna dem så de lär sig att detta är en väldigt hög rp server

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle vilja bli servervakt på Unive därför att jag har en mycket hög rp nivå. Det är en riktigt hög rp nivå på denna server vilket gör att folk tar denna servern väldigt seriös. jag skulle också vilja underlätta för staffs och sådant, så de kan köra lite mer rp istället för att åka runt och banna folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är väldigt aktiv och är lite överalt så ser mycket som händer inklusive det som folk gör fel som vdm rdm och mycket suntförnuft så när jag är på plats vid piren vill jag inte att det ska vara kaos där folk kör på varandra kaxar för dem vill ha bråk och slagsmål för dem småtaste andledningarna vill såklart att dem ska kunna skämta osv och ha kul men inte alt lall där det inte blir roligt för någon så skulle kunna hålla koll på saker vet att även att jag inte gör enorm skillnad kommer det bli skilnad och det kan jag lova så skulle hålla koll på min omgivning och göra så mycket jag kan för att alla ska ha kul utan folk som förstör

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för att jag ser folk som bryter mot reglerna hela tiden tex på kvällarna när det är väldigt många inne på servern så är det folk som tex snor bilar på grönt gräss slåss och allt annat möjligt. Jag är också väldigt aktiv både på forumet och servern så jag tror att jag hade kunnat stoppa väldigt många spelare som bryter mot reglerna på en dag för att jag spelar väldigt många timmar. om jag nu blir servervakt så ska jag försöka stoppa folk som bryter mot reglerna. staffs brukar ju vara väldigt upptagna med deras arbete så jag kan hjälpa till med att ta hand om små saker så att staff inte behöver oroa sig om små saker som tex händer på bilfirmornna och andra green zones. samt att jag ska försöka göra multistaden till en ännu bättre rp miljö jag kan också reglerna väldigt bra och vet hur man ska hantera situationer där andra spelare har gjort fel.

Varför vill du bli servervakt? För att jag skulle vilja få unvie till en bättre plats än vad den redan är, Jag skulle vilja få bort så många lallare och folk som pratar ooc som möjligt. Även för att underlätta för er staffs så att ni inte behöver åka på så många ärenden som är onödiga. då kan vi servervakter ta de ärenden. Det kan även vara bra att få nån kickad /svbannad så fort som möjligt så personen vet att den gjort fel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (Anledning). /kick (id) (anledning). /revive (id). /goto (id). /Tpm (teleportar till waypoint). /sqlban (id) (dagar) (anledning). /m (id) (vad man nu ska säga).

Är du whitelistad på serven? Ja och har varit nästan sän jag började på Unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja första gången jag kom in på servern visste jag inte hur seriös den var och blev därför bannad för lall, detta är något som jag värkligen jag inte har gjort senn dess

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka