Accepterad Torsten | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torsten

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229280306

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? melvin21#3091

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove sundberg och är 38 år gammal. han är uppfödd i sverige exakt likadant som hans mama och pappa. Han hade bra betyd i skolan och gick ut ur skolan utan några vidare problem, Han börajde jobba som mekaniker när han var 21 då han gick fordon i gymnasiet. Han har alltid varit intresserad med bilar och det är det enda han snackar om. När han var 37 så gjorde hans fru slut med han, Detta förstörde värkligen Ove, Han var super deprimerad och en sen kväll gick han upp på ett tak. Han ställde sig vid kanten och var redo på att hoppa, Han hoppade men eftersom att taket bara var 8 meter så bröt han bara ett ben, Efter den händelsen så tänkte Ove att ha nskulle skärpa sig, Han gick till gymmet varje dag och sen köpte han en flygbiljett till Unive där han vill hitta ett jobb som mekaniker och skaffa ett bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att ajg har varit det innan och när jag var det innan så hade jag bra rp och var en bra medlem. Jag har mycket erfarenhet inom rp och vet vad jag gör, Jag kan alla regler och kommer följa alla regler när jag rpar. Jag kommer att bidra med bra rp till servern. Jag vill också bli medlem för att kunna rpa fullt och ha full tillgång till servern, Jag vbill kunna skaffa ett riktigt job och inte behöva gå på A-Kassa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion, bra rp och en riktig bra medlem, Kommer följa alla regler och jag kommer bte mig här på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan spela för att dem andra i ett scenario ska vinna och man måste in alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på tiktok för ett tag sedan och det var så jag börajde spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka