Nekad ChipsRP34 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChipsRP34

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? chipsen34/Chipstutten123

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ove Sundberg - 55 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, anpassningsbar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ove är född i Uppsala och var en väldig hjälpsam människa mot andra. Han hade en bra uppväxt med många vänner och inget krångel i familj osv. Han gjorde också bra från sig i skolan och var omtyckt av lärarna. Jag tänker att han ska bli polis nu ifall jag får medlemsrollen och sedan ta återanställning efteråt, jag hoppas på att höja min rang inom poliskåren och jobba mer på min rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tänker återanställa mig som polis och ta min rp vidare genom att vara polis. Bilda kontakter, skapa vänner osv. Men har inga mer vidare planer ifall polis jobbet skulle skita sig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man man ska ha en bra rp så att ett scenario blir roligt och intressant för båda motparter. Till exempel om man blir stannad av polisen ska man inte bara sticka för skojs skull istället ska man stanna och prata med polisen så scenariot blir så bra som möjligt, däremot om man är efterlyst ig kan man ju köra för att det är nog rätta saken att göra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, en gång så glömde jag byta namn så jag hade samma på både steam och discord, då fick jag en dagars ban från det, så eventuellt så byte jag ju namn så det stämde rätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR (New Life Rule) innebär att ifall man dött i spelet ska man inte minnas något från scenariot det hände i. Metagaming, innebär att om man tar information utanför spelet och använder det i spelet så kan man få ban, samt om man sitter och pratar med en kompis och också säger saker typ om vart man är osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näe

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
jag är inte medlem någon annan stans

Nekad.
Anledning:
staff på annan server

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka