Accepterad Torre Borre | Ansökan till Servervakt[BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.o.r.r.e

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad heter du på discord? t.o.r.r.e#3974

Ange ditt födelsedatum 23 December 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. mints 6 timmar på en dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 2 år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har rätt många men alla är från multistaden typ och då var det för det här var första serven jag spela på och så. Och var ej så kunnig om rp men min rp nivå är 100 gånger bättre nu . 21 gånger har jag blivit bannad men tycker att jag har blivit mycket bättre och har inte fått någon bann alls på ett bra tag nu så hoppas ni ger mig en chans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att kicka och banna folk som inte kan bete sig och om man gör det så kommer staffsen att få mindre jobb att kicka lallare och ha tid med andra saker sedan dva bilar också och det genererar till mindre lagg på serven och det är ju väldigt skönt och att göra så att serven blir bättre för alla. och vet att det är rätt mycket lagg t.e.x vid torget och ifall man dvar bilar som sv kommer det generera till mycket mindre lagg.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit server vakt på serven innan och tyckte det var en rolig uppgift och det är kul att hjälper serven att bli bättre och med det menar jag att man kan dva bilar och annat för att göra så det laggar mindre för folk. Sedan har märkt att det ändå är folk som lallar och förstör för folk och då kan man kicka eller svbanna dem för det och det blir bara roligare att rp för alla då. Sedan tycker jag att man tog en stor roll att vara det för man kan verkligen göra en stor skillnad på serven. och min server vakt försvann pågrund av att jag inte var på ett mötte så det vara inte för nåt regel brott eller liknade ville bara tilläga det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka och svbanna folk för att t.e.x vinna på det och det är såklart fel och sedan är det också att revive sig själv bara för att få hp eller något liknande och det är fel sedan kan man också sitta med toggleid för att se vart folk är igenom väggar för att se vart folk är och det är bara tråkigt att sånt förekommer. eller att dva bilar för att kunna ringa in dem igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka