Accepterad Toro 521 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941368858/

Ditt Hex-ID: 11000013a7a721a

Vad är din discord tagg? toro521

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-11 210057.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett Terrordåd på Hellraisers klubb för att förstöra deras scenario dom hade just då. Ångrar mig grovt. LÄS HELA!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gibbade lite. Sen så sa han att vi borde göra något busigt. Det var då han gav mig iden att spränga en helikopter på deras parkering. Dum som man va så föll jag för grupptrycket å gjorde skiten. Trodde inte att det skulle bli någon större åtgärd på det men det blev det och ni ska veta det att jag ångrar mig enormt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut jag som gjorde fel och jag förtjänar denna bannen. Men ber om en andra chans för jag har ändrat på mig och det var jätte dumt gjort att göra så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina bans då jag inte spelat på jätte länge. Har typ 7 bans tror jag och dom alla har långt tid imellan varandra. RPade väldigt seriöst när jag väl rpade så blev knappt bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte göra som jag gjorde och istället RPa seriöst och moget. Det var dumt, jag vet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Kommer aldrig mer hända något sådant från min sida och jag förstår om jag inte är välkommen tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka