Accepterad Toro 521 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941368858/

Ditt Hex-ID: 11000013a7a721a

Vad är din discord tagg? toro521

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-23 001429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde Terrordåd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev otroligt sur på hur serverns andra spelare är pga en tidigare händelse ingame och valde impulsivt att göra terrordåd då jag blev otroligt arg. Inser nu efter att det var otroligt dumt av mig att ta ut ilskan på Servern som försöker sitt bästa för att åtgärda sådant. Jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett stort fel och dumt impulsivt val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad på jättelänge. Nästan 1 år sedan jag var bannad. Har tagit efter alla bans och rättat mig efter dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat sluta spela över ett tag och lugnat mig för att sedan komma tillbaka istället för att göra terrordåd pga 1 händelse. Det var otroligt dumt av mig och kan lova att det aldrig kommer ske igen. Ber nu snällt om en andra chans på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att jag inte ska ta ut min ilska på servern och istället ta pauser när jag tröttnar istället för att göra terrordåd. För nu sitter jag här och överklagar och varför skulle jag göra det om jag nu inte ångrade mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka