Ej Antagen Tornkvist1 | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten

Vad heter du IRL? Marcus

Vad heter du på discord? Tornkvist

Hur gammal är du? Född 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent 2020, blev inte medlem förens 2021 men spelade lite 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla arbetet inom polisen med ett mer utbrett styrande system, där ledningen har lika mycket att säga som jag, jag kommer arbeta med aktiviteten och kunskaperna inom polisen. Jag kommer fokusera mest på aktiviteten och lallandet, för om de förbättras tror jag att polisen kan bli rätt bra. Jag kommer arbeta på ett liknande sätt som tidigare chefer, alltså ledningsgrupper, adminstration osv. Jag kommer försökaa rekrytera många poliser, arbeta mer ingame än ooc. Kortfattat kommer jag utveckla aktiviteten, kunskapen och minska lallandet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis i många år, sedan 2021. Men 2023 blev jag biträdande Rikspolischet, innan det var jag i ledningen ett flertals gånger. Jag skulle säga att jag har mer kunskap om att styra och ställa än kanske just paragrafer och lagar, jag kan de flesta grundläggande lagarna, tycker det är värt att nämna, så ni inte tror att jag kan alla lagar i världen så är mer kunnig att styra och ställa en lagar. Jag tror att jag skulle passa bra, då jag varit polis länge och vet hur polis yrket ser ut.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst några timmar om dagen ingame, men på dc kommer jag vara aktiv ofta. Jag kommer prioritera att vara ingame istället för discord, eftersom det kan göra mycket inom polisen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Givetvis

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka