Nekad Torkad.mango | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torkad.mango

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? torkad.mango

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dexter karlsson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart kompetent stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i sverige har en pappa o mamma 2 syskon. Rätt så svår uppväxt som leder till sin kriminalitet i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Invita mina kompisar till servern. och en bra/social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att bara jag ska vinna och ha kul i ett scenario. eller att jag ska bara skotta han för jag vill ha hans vapen man ska inte bara spela för makt och pengar det ska inte vara shoot and loot. fortsätta rpa roliga scenarion. Att fortsätta spela sin roll även om det innebär att man "förlorar". Det roliga är ju att rp:a, inte att bara köra sitt eget race. Till exempel, om man blir stannad av polisen så ska man inte bara dra därifrån för att slippa konsekvenserna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nepp har it kört på servern innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? här är några regler. Vdm=inte använda bilar som vapen alltså köra på folk. rdm=skjuta eller slåss för ingen anledning. pwg=rpar inte på skador. suntförnuft=lågist tänkande. Metagaming= man tar info utanför rpn tex i discord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka