Antagen Toris | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Toris

Ditt discordnamn: Toris_

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2001

Varför ska just du bli staff? Jag har under 3 veckors tid varit MA och tyckt att det varit roligt att bidra till servern genom att specca, ta reports och även support då och då. Jag har väldigt bra resultat på MA avdelningen där jag legat på toppen i reports och forum/intervjuer varje vecka. Jag har lagt ner mycket tid, men vill ta det steget längre och fokusera mer på staffarbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att rpn tyvärr brister många gånger, jag ser mycket regelbrott och slarv som hade kunnat drivas bort med ett staff team som inte bara delar ut åtgärder utan som förklarar vad som är fel och hur det kan förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbeta tillsammans och vara aktiva i spec och lätt tillgängliga i både reports och support. Just nu tycker jag att vi tyvärr är ganska svåra att nå, det är ofta tomt i support och ligger många reports som behöver hanteras snabbare.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man behandlar alla med respekt, pratar med varandra på ett respektingivande sätt samt förklarar lugnt och metodiskt utan att hetsa upp sig. Det är viktigt att behålla ett lugn även i pressade situationer. Det är avgörande att vara professionell för mig, om man inte visar respekt för andra så kan man inte kräva att bli respekterad heller. Således så är det hela grunden för att bygga ett resonabelt samtal.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu lägger jag redan mycket tid på MA delen så jag kommer fortsätta på samma sätt som helper. Såklart har vi alla ett privatliv och ska inte sticka under stolen med att jag såklart kommer att prioritera det, men jag har ändå mycket tid att lägga ner på staffrollen och kommer prioritera det över rpn precis som jag redan gör med MA.

Hur länge har du spelat på Unive? 14 februari 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staff, men som MA.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
+rep Duktig, Trevlig, Tror hon skulle passa bra i teamet

Välkommen till teamset.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka