Toris | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toris

Lead Admin
Personalmedlem
Lead Admin
Admin
Medlemskap Ansvarig
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Donation Ansvarig
Staff Manager
Meddelanden
6,984
Reaction score
216
Vad är ditt namn i verkligheten? Toris

Vad heter du på discord? toris_

Ange ditt födelsedatum 9 maj 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det verkar intressant att värva nya medlemmar till servern och hjälpa till att vägleda de inom rpn i början av deras resa på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag har tiden och energin som krävs att lägga ner på att både värva och vägleda nya medlemmar och jag kommer anstränga mig för att vägleda och hjälpa de att komma in i rpn på ett bra sätt. Jag har koll på unives regler och försöker själv att bidra till en trevlig och rolig rp för alla och vill inspirera andra till att göra det samma.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett trevligt sätt, respektfullt och vänligt. Alla förtjänar ett gott bemötande och det kommer jag bidra med som medlemskapsansvarig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Personligen har det bara påverkat mig positivt att vara medlem på unive. Jag har hittat vänner för livet och det vill jag hjälpa andra att skaffa också. Jag vill bidra till en seriös och rolig rp på servern och kommer att vägleda såväl nya som gamla medlemmar till detta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man vill bidra seriös och trevlig rp. Att man förstår betydelsen av att rpa för motståndarens vinning för att bygga en rp där det blir roligt. Samt att man har intresset och viljan för att bygga en server där man kommunicerar och spelar socialt tillsammans med andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att bidra till den seriösa och trevliga rpn. Att vägleda nya som gamla medlemmarna till att uppnå kraven och reglerna som finns på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv dagligen. Normalt sett cirka 2-5 timmar om dagen på vardagar. Mer på helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
++++++++++rep går all in i allt hon gör. Väldigt noggrann samt kommer ta detta på allvar. Världens bästa, bby bbyyy

+rep deluxe, EXTREMT duktig, aktiv, kompetent, rolig och snäll, om nån förtjänar denna plats så är det nog fan hon❤️

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till MA teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka