Nekad Torgnyz | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torgnyz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971769565/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Torgnyz#5435

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Liam han är född i Umeå men bro en bit utanför Umeå har en ganska ljus bakgrund med en bra familj som kommer från Sverige och han har inte skilda föräldrar som han tycker är skönt. Dom har inga djur för en i familjen är allergisk men han har haft hundar och han älskar hundar bästa djuret tycker han. Liam tycker han bra kompisar. Skolan är inte hans starka sida han tycker det är tråkigt jobbigt. Han är född 2007-03-03. Liam han gillar att cykla vara med kompisar och bara ta det lugnt, Han kör Motocross också och har gjort det i 3 år nu. på vinter gillar han att åka slalom och åka skoter ned kompisar. Fast ibland kan han bli riktigt arg som typ i skolan kan han bli arg ibland. Han är intresserad av bilar och fordon också men är mer på 2 hjul. Det som får han att koppla bort från allt är spel, familj, släkt, slalom, skoter, kompisar också Motocross. Liams familj bor i en by och alla ihop förutom en han bor i en lägenhet i samma by Liam brukar hälsa på hans brorsa ibland. Vi bor i ett hus med tomt och ett stort garage där Liam brukar vara ganska ofta. han jobbar med postnord och brukar hänga på pyren mest han gillar att köpa nya grejer och testa dom. han jobbade som fiskare men tycke de inte var så roligt så han bytte till postnord i stället. Han är inte med i någon klubb. Han tycker de är roligt att vara på pyren och kolla på bilar och ba ha de gött.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bill bli medlem så man kan hjälpa till att föröka RP upplevelsen både åt mig själv och åt alla andra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många roliga och snälla spelare och jag känner mig säker på unive servern. Det är sjukt roligt att ni har lagt till så många svenska bilar

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och Twitch stremern (COSMO_BT) och det är ganska många från spel internet som har rekommendera denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna samarbeta och hjälpa varandra på ett bra och roligt sätt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en dukig rollspelare och kunna börja spela och tycka detta är min spelstil. Mitt allra högsta mål är nog att jobba inom något jag tycker är kul typ mekonomen eller typ falck som jag tycker ser jätte intressant ut

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Skulle inte säga det för detta är min första rilkiga rollspel värdl/server som jag tycker är rolig. Detta är som en liten hobby på kvällarna mest

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka