Nekad Torelle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Torelle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849656049/ (har gta på epic games)

Vad är ditt namn i verkligheten? Torkel

Vad är ditt discord namn? Torelle#8406

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jag är 20 år, nyinflyttad. Mitt största intresse är bilar och jag gillar att prata med personer. Jag tränar mycket och min ekonomi är inte den bästa. Jag är helsvensk och har bott i sverige hela mitt liv. Ibland hamnar jag med fel personer och då brukar det inte gå så bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag söker en server med mycket bra rp och denna är en server som jag känner att jag kan hålla mycket bra rp och bli bemött av personer som håller bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att följa reglerna och bidra till bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om t.ex du blir rånad så gör du som du skulle gjort i verkligheten alltså lyssna på vad rånarna säger och ger det som de vill ha. Man hade t.ex kunnat slå ner dem men eftersom att man inte hade gjort det i verkligheten pga rädsla gör vi inte detta i rp heller.

Hur hittade du Unive? I fivem serverlistan.

Tillbaka