Accepterad Gorkaido | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Gorkaido#1253

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Torkel Hammar ---- 54 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, ödmjuk och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Torkel Hammar och är en pigg gubbe på 54 år. Torkel är född och uppvuxen i Göteborg. Han hade en bra barndom med kärleksfulla föräldrar, syskon och vänner. Torkel var duktig i skolan och fick höga betyg. Som ungdom spenderade han sin tid med vänner men främst med böcker. Med böcker som han läste fick han den kunskapen han ville ha, kunskap om samhället, såsom politiska frågor och ideologier. Åremn går och torkel söker sig in på en utbildning inom samhällsvetenskap och får sina yrkes färdigheter där. Efter sin utbildning har han jobbat med olika fronter inom politiken. Det är i princip det Torkel har gjort, han har inga barn eller fru, bara sitt jobb och vänner. I framtiden önskar och hoppas Torkel att kunna bli borgmästare i någon stad, kanske Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till grymma scenarion som är rolig för alla, samt att hålla ett bra humör och bemöta andra spelare som jag själv vill bli bemött.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka att vinna ett scenario. Ett exempel kan vara att i ett rån, som kriminell. Då ska man inte köra iväg från polisen i 500 kmh så scenariot blir väldigt kort, man måste alltså göra det kul för andra personer än sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Under min speltid på unive har jag gjort några misstag, men det tycker jag har varit naturligt samt något jag lärt mig saker av. Genom mina mistag har jag blivit en bättre spelare. Det jag har gort har varierat,.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming = Att man inte får använda sig utav medel utanför rpn såsom discord etc, ex du är i ett scenario och tillkallar kompisar via dc., Powergaming = du krachar din bil och fortsätter köra direkt., sunt förnuft = ex spottar på en polis utan anledning, rdm = dödar någon utan anledning, vdm = använder din bil som vapen, logga i scenario = stänger ner spelet föratt inte gå miste om saker etc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har över 500 timmar i rp på Unive och vet hur allt fungerar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka