tore | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tore

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2009

Vad heter du på discord? Stefan312#8660

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 310 timmar ungefär.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4 timmar om dagen om inte är borta eller med kompis

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 gånger I veckan.

Hur många timmar har du på FiveM? 310 timmar ungefär

Vad heter du? Tore

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För jag vill göra satt alla blir trygga på gatorna och för det har varit mitt drömjobb i 5 år.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag är mogen, jag har erfarenhet av att vara Securitas och jag kommer att göra mitt bästa i ur och skur.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ganska mycket, har spelat polis i gta5.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin handlar om att man ska inte prata i radion när man inte behöver det. Radion ska användas när det behövs. Sättet man ska bete sig är att använda TTT metoden. Tänk Tryck Tala. Man ska också vara tydlig och rak.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt hjälper och lyssnar på människor även om det inte rapporteras på radion. När man är bland andra så ska man bete sig på ett väldigt professionell och inte skoja runt så mycket. Jobbet som Securitas vakt är en viktigt yrke i samhället. Vapen ska ENDAST användas när man känner sig/ eller andra hotade. Exempelvis drar någon ut ett vapen och börjar skjuta så får man skjuta tillbaka för att rädda andra människor.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Ringer polisen sedan ingripa och försöka få den hotade i säkerhet. Sedan får polisen ta över när dom har kommit.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Ingriper fort stoppar bråket sedan lägga den som misshandlar i handfängsel och ringer polisen och ringer en ambulans om någon är skadad.

Har du några andra frågor? Nej.

Tillbaka