Accepterad Tor | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879636370/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Torino

Vad är din discord tagg? 2792

Vem var det som bannade dig? wille

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov powergaming ~Wille. Återstår: 6 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag jrocjade med en polisbil men det var dcync

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka till ett meth ställe och så visste jag att min kompis var där sedan så i tunneln så krockar jag med abdi och wille i polisbilen där min kompis sitter och det var 100 procent dcync men blev ändå bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eftersom att det var dcync :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massor av gammla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte asså de var ju dcync så ne men jag kunde klippat men trode dom kunde se att bílen teleporterades för de var grov dcync

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom att det var dcync

Har du läst våra regler? Ja

-rep Dålig rpare som ressar sig själv i scenarios och sedan fortsätter scenariot och därefter kickar för RDM. (Klipp finns)

-rep Dålig rpare som ressar sig själv i scenarios och sedan fortsätter scenariot och därefter kickar för RDM. (Klipp finns)

-rep Dålig RPARE som resa sig själv under ett scenario och kickar folk så dom inte kan lota han.

-rep Dålig RPARE som resa sig själv under ett scenario och kickar folk så dom inte kan lota han.
Jajajaj era fina små monkeyclub cloggare, rdmare och powergameare hahahahahah

Ni cloggar så ni kan hålla käften helt ärligt kommer 4 pers o - repar för samma sak när ni själva combatl loggar ni borde skämas

Ni rdmade ju? Ni får inte ens vara grovt kriminella i monkey club ni har aldrig fester utan ni åker bara runt och rdmar

Alltså helt ärligt, detta forum ska inte användas som ett gråtställe.
Ni får faktiskt från och med nu börja bete er när det kommer till överklaganden. Tycker det ser fruktansvärt ut

Alltså helt ärligt, detta forum ska inte användas som ett gråtställe.
Ni får faktiskt från och med nu börja bete er när det kommer till överklaganden. Tycker det ser fruktansvärt ut
Bra swiipe

lol ni åker ju runt å rdmar folk hela tiden, sen att ni cloggar är ju riktigt bra ni bryter verkligen inte mot någon regel ni är så perfekta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka