Nekad topgalex | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

topgalex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alejandro

Vad är ditt discord namn? topgalex

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Gonzales han är 25 år gammal hans uppväxt har varit väldigt tuff för att han vart väldigt fattig och han jobbade för att få ihop pengar till sin familj och nu lever han som vanligt han har pengar så det räcker Han bryr sig mycket om det han har på sig och är alltid uppklätt snyggt. Han gillar bilar ,MMA och DJ ing. Hans drömbil är en porsche 911 gt3 rs i färgen olive green. Ett av hans drömjobb är polis för när han har varit liten har dem hjälpt honom när hans pappa varit full. Men han skulle kunna tänka sig att jobba med vad som helst bara han får in pengar till sin familj. han är alltid glad och har ett leende på läpparna. Han har aldrig suttit inne för nått men däremot har polisen tagit honom för det ena och det andra men det var inte särskilt grova brott. Han är en riktig AIK supporter han har varit med i firman boys och slagit lite här och där. Det värsta som hände var att han blev knivskuren i en fight mot dfg och han fick ligga inne på sjukan ett tag. Men nu har han bestämt sig att lämna firman för att han ska satsa på sig själv och framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har hög Rp nivå och varit med i alla olika scenarion som både polis och krim. Kan få hit en del rpare som är sjukt bra på det dem gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska vara med och att man inte bara ska ha kul. typ att man bjuder in andra i rpn så att det kanske inte bara går bra för mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming är inte okej t.e.x om jag får information att en gängkriminell är på torget och jag är i sandy och kör hela vägen för att gripa han bara för en i dc skrivit det. sedan att nazism och rasism inte är okej på denna server samt kön och etnicitet. Och att allitd visa respekt till alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har mycket på min andra dator som nu är sönder men har kört som mest på breaking och ortenwave och varit väldigt seriös rpare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka