Nekad top1stash22 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash22

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: Steam:110000155ee1b3c

Vad är din discord tagg? realtop1stash

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.pngScreenshot_20240320_141518_Discord (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag vart anklagad för att jag skulle ha önskad livet Av Limpis vilket jag inte gjort. Jag skulle aldrig ens tänka mig tanken Av att göra en sån sak. Kolla bilden jag skicka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom inte ihåg exakt. Stog bara att jag var bannad. Detta va länge sen typ augusti förra året. Vart bannad 2023-09-xx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det har blivit ett missförstånd. Jag har inte sagt något så fruktansvärt att önska livet Av en annan människa. Kommet ihåg att philip skrev förlåt kanske inte var du

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidigare, lärt mig av tidigare. bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda eftersom jag inte ha sagt nått sånt. Jag är mogen och kan behärska mig och bemöter med respekt. JAG HAR inte ens haft en konversation med Limpis eller ens pratat med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag skulle ha lärt mig av denna ban då jag tror det ha ett missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att om jag begär att min banöverklagan ska lösas så kommer den automatiskt att nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka