Nekad top1stash22 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash22

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: steam:110000155ee1b3c

Vad är din discord tagg? realtop1stash ( Discord ID 1088409843636908043 )

Vem var det som bannade dig? Minns inte

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-13 213507.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig pågrund av att jag hette 320master på steam och va inne och rpade. (Minns inge mer, för det va så pass länge sen)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inne o rpade o sen skulle jag gå ut EM sväng då ser jag att jag är bannad från FiveM Servern och då hoppar jag in i support för att fråga staffsen men när jag sätter mig i väntrum så blev jag bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel och ett stort misstag av att heta 320master på steam.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare exempelvis alt konton o ooc . Kom ihåg ooc bannen va typ 2021-2022 ( Gamla multipvp) Hette wileo12123 då om du

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte ens heta 320master på steam och gå in på servern och rpa och sno 320s steamnamn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig av min ban att inte springa runt och sno andras steamnamn., Jag kommer inte att göra om det, jag har mognat . Och slutat tramsa runt, jag kommer att visa en stor förändring om jag får en till chans. Jag kommer inte att sumpa denna chans, och jag har lärt mig från mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

( FIck tidigare en godkänd överklagan av Emilia
  • 9 Augusti 2024

Varför gjorde du ens så?
För att jag inte tänkte mig för, och de va länge sen, samt det kommer inte ske igen, jag kommer läsa reglerna igen och följa reglerna. Det kommer ske en stor förändring om jag får en till chans. Det kan jag lova jag är 18 nu och har mognat och lärt mig extremt av min Ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka