Accepterad top1stash1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stashㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: 110000155ee1b3c

Vad är din discord tagg? top1stash#8124 919910143125254144

Vem var det som bannade dig? Minns inte, Tror det var @Ankan Men jag blev Unbannad av RAZIK Jag gjorde en banöverklagan i

17 Oktober 2022
Tydligen så är jag bannad för misstänkt moddare. Jag vet inte .

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-02-06 162119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag doxxade, Jag Kände mig arg, För att jag kände mig mobbad av medlemmarna på Unive, Och Då så skrev jag k4rlsson"s förnamn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och skrev i chatten på unive, Och då så va de w1lma som taggade mig hela tiden, Och då bad jag hon sluta, men hon slutade inte, Då Så började andra medlemmar lägga sig i och skrriva dumma saker om mig, Då började karlsson skicaka en länk till ett meddelande jag skrev på unive som löd, "Tror ni att jag har en chans att bli staff?" Och då gjorde jag en tumme upp och tumme ner, Och då så började dom skratta / mobba mig för det, Och då va jag så ledsen, Och arg så då doxaxde jag, Jag ångar det mistaget jätte mycket, Kommer aldrig att göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Jag förstår varför staffsen valde att banna mig då jag bröt ett grovt regelbrott och har förståt misstaget Jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spammade skurkarna i report.. Har lärt mig av det misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? är att inte Skriva mer för att jag triggade upp mig själv, tog åt mig ganska mycket de dom sa, Och de jag kunna gjort annorlunda är att strunta att skriva i chatten. och göra nåt annat istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen. Har lärt mig att ALDRIG att detta kommer ske igen. Det va ett stort misstag, Och det kommer inte upprepas igen, Det kan jag lova. Snälla jag ber. Jag önskar att jag kunde fått en till chans på unive. Jag är väldigt Ledsen över det jag har gjort. Jag har tänkt igenom och förlåt för det jag har gjort. Förlåt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur var ni att jag inte kommer göra om detta?

Jo jag kommer läsa reglerna samt att jag kan behärska mig och min mognaden. Jag har lärt mig av alla mina misstag. Jag kommer följa reglerna denna gång. Ber så HEMSKT mycket om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka