Nekad Top Shooter Här | Ban överklagan [Nobba]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? Ayy WaZY#9999

Vem var det som bannade dig? nobba

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1003712935312506920/1003781287192047640/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? DET VAR SÅ HÄR JAG OCH 2 ANDRA GRABBAR VAR UTANFÖR RÖDA GARAGET OCH MIN KOMPIS SNOR NÅGONS BIL DÅ JAGAR NÅGON MIG MED BASEBOLL TRÄ NÄR HAN TAGIT NER DET SÅ SLÅR JAG HAN OCH HAN SLÅR MIG OCH MIN KOMPIS HOPPAR UT OCH SLÅR SÖNDER HAN HAN DÖR INTE MEN NÄR JAG SKA HOPPA IN I BILEN SLÅR HAN MIG EN GÅNG SÅ JAG RAMLAR DÅ HOPPA MIN KOMPIS UT OCH SLOG HAN SÅ FICK JAG BAN:) DET ÄR DÄRFÖR JAG BLEV BANNAD

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. DET VAR SÅ HÄR JAG OCH 2 ANDRA GRABBAR VAR UTANFÖR RÖDA GARAGET OCH MIN KOMPIS SNOR NÅGONS BIL DÅ JAGAR NÅGON MIG MED BASEBOLL TRÄ NÄR HAN TAGIT NER DET SÅ SLÅR JAG HAN OCH HAN SLÅR MIG OCH MIN KOMPIS HOPPAR UT OCH SLÅR SÖNDER HAN HAN DÖR INTE MEN NÄR JAG SKA HOPPA IN I BILEN SLÅR HAN MIG EN GÅNG SÅ JAG RAMLAR DÅ HOPPA MIN KOMPIS UT OCH SLOG HAN SÅ FICK JAG BAN:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JA DET TYCKER JAG JAG SLOG KNAPPT HAN OCH DET ÄR INTE DIREKT SOM ATT DET ÄR DEN PUBLIC STÄLLE DIREKT VI SNACKAR RÖDA GARAGET OCH SÅNT KAN HÄNDE PÅ SÅNNA STÄLLEN DÅ MIN KOMPIS SNODDE HANS BIL OCH SEN MIN ANDRA KOMPIS HJÄLPTE MIG FÖR HAN SLOG MIG DÅ DET BORDE VA MIN KOMPIS SÅ FÅR 1 DAG BAN DÄR JAG KNAPPT INTE SLÅR HAN. OCH SEN TYCKER JAG ATT BANNEN E ÖVERDRIVEN FÖR LÄNGE KANSKE EN SVBAN ELLER KICK ELLER BETE ER I OOC.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. NÅGRA GÅNGER TAGIT EN POLIS BIL ELLER COPBAITAT ELLER SLAGIT NÅGON MEN MÅNG AV MINA BANS INTE ALLA E FELAKTIGA ELLER NÄR JAG RÅKAT VDMA NÅGON ELLER LIKNANDE MEN DET FLESTA BAN HAR JAG LÄRT MIG AV.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA ATT DÅ SPRINGA IVÄG MEN DET ÄR INTE LÄTT.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA JAG HAR NU LÄRT MIG ATT INTE LALLA FÖR DET ÄR BARA ONÖRDIGT ATT BRYTA REGLER.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka