Nekad Tony Rodriguez | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony Rodriguez

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199467280851/

Ditt Hex-ID: steam:110000159d339d3

Vad är din discord tagg? j78a

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-02 225840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fake swish

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå hem och spela så ser jag att jag e bannade och frågade en mod varför jag är bannade så sa han att jag gjorde fake swish, så frågade jag min kusin som bor hos mig (använder samma ip) om de var han som gjorde det. Så sa han ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig ban men jag gjorde inte något fel. Det var min kusin som gjorde fake swish och ni bannade mig också för de. Vi körde på samma ip innan så nu är jag bannade istället för han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannade 2 gånger för körde med bara 3 hjul på en bil istället för 4 (bug) och att jag lämnade mid scenario (krasch)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte använda samma ip som min kusin eller att inte låta han köra eftersom han knappast visste hur man körde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer aldrig köra samma ip som nån och kommer ta rp seriöst som jag brukade innan när jag började spela unive. Jag kommer också bidra seriöst och bra roleplay till unive ifall ni unbannar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka