Nekad Tony Rodriguez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony Rodriguez

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199467280851/

Ditt Hex-ID: Hittade inte det

Vad är din discord tagg? akira6790 (utan #)

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-02 225840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ''fake swish''

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kusin ville fixa en import med ''fake swish'' sen vet jag inte vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va felaktig ban för de var ju inte jag som ''fake swishade'' det var min kusin och vi spelade på samme IP innan. Nu så vill jag börja spela igen på unive och bli medlem och kanske krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag var bannade en gång vid 2023 för jag körde en bil med bara 3 hjul fast på mitt skärm var det 4 hjul. Det var en bug sa moddsen som unbanna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Säga till mitt kusin att inte fake swisha för bilar och betala med riktiga pengar iställer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig bryta reglerna och att aldrig fake swisha.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår jag kommer inte be någon att läsa mitt överklagan jag kan vänta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka