Accepterad Tony montana424 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony montana424

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198789562796/

Ditt Hex-ID: steam:1100001316e11ac

Vad är din discord tagg? Xadv.02

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag har c loggat men det har jag ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tjenare jag åkte runt sen så såg ja en polis som flörtar med någon sen så frågar jag vad håller du på med du är polis du ska inte säga sånt han sa till mig tyst avlängsta från platsen sen så sa jag okej men kunde ej flytta på min bil för nån blockerade vägen men till slut åkte jag men sen ringer nån mig för ja jobbar som en taxi och säger snälla hämta mig jag håller på o bli kidnappat och så säger jag okej och kommer så fort jag kan men istället blir jag jagad från polisen och försöker göra så att dom lämnar mig ifred men dom bara körde på mig och pta o pita o dom rpa inte på deras skador men till slut så fick de mig dom grep mig o la mig i bilen och sökte igenom mig men jag krashade till slut för jag hade spelat i 4 timmar streck i unive min pc krashades helt så behövde vänta 1-2 dagar o nu när jag ska spela så blir man bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tror de för kanske så trodde de att jag c loggade men jag bara krashade jag har inte så bra pc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej detta är min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde kanske ha stoppat för dom och inte rymma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att stanna för dom//polisen istället för att rymma men de för en nödsitvation

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka